وبلاگ توپ

وبلاگ توپ
اینجا همه چی درهمه
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پارس و آدرس manoto9.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چهار برادر و خواهر به نامهای اوسیروس و ایسیس و نفتیس و ست بود

اوسیروس و ایسیس علاوه بر خواهر و برادر بودن زن و شوهر نیز بودند. اوسیروس بعد از مرگ پدرش خود را شاه معرفی کرد برادرش ست از این حرف ناراحت شد و برادر خود اوسیرویس را کشت و او را 14 تکه کرد و هر تکه را در یک جای از کره زمین پنهان کرد. ایسیس وقتی از مرگ شوهرش با خبر شد شروع به پیدا کردن تکه های شوهرش میکنه.او اولین تکه را در  کنار رود نیل پیدا کرد،ایسیس آنقدر گشت تا اینکه همه تکه ها رو پیدا کرد به جز یک تکه از  که آن آلت تناسلی اوسیروس بود. ایسیس  همسر اوسیرایس در چنین حالتی حامله شد. به نظر شما هم چنین چیزی محال است چون یک تکه از بدن او کامل نبود و او 13 تکه آن را پیدا کرده بود که در این باره گفته شده است که هورس فرزند ایسیس بودن پدر متولد شد و ایسیس از اوسیرویس حامله نشد بلکه این شیطان بود که در ایسیس هلول کرد و او را بچه دار نمود.

     این آلت تناسلی که گم شد اسمش بود آبلیسک، یک ستون چهار وجهی مه سرتاسر دنیا در حال پرستش آن میباشند.

     نکته جالب توجه اینجاست فراماسونها در سرتاسر دنیا در حال ساخت آبلیسک هستند.اما چه بلایی بر سر آبلیسک موجود در مکه به عنوان نماد شیطان که ما مسلمانان به سوی آن سنگ میزدیم آمد ،چه کسی آن را خراب کرد؟

این شخص یکی از بزرگترین معمارها و مهندسان دنیا میباشد که بیش از 200 آبلیسک را سراسر دنیا ساخته است این فرد همان کسی است که دستور تخریب آبلیسک موجود در مکه را داده و به جای آن دستور ساخت برج ساعت که این نیز همان آبلیسک است ولی این بار در بای مکه را صادر کرده است.

آنها با خراب کردن نماد شیطان میخواستند بگویند که هیچ کس در هیچ جای دنیا حق ندارد به شیطان(آبلیسک)سنگ بزند.

این همان نماد قدیم میباشد که آن را تخریب کردند

ابلیسک,نماد شیطان,رمی جمرات

و این هم بنای جدید احداث شده

ابلیسک,نماد شیطان,رمی جمرات

ودر آخر اینم برج ساعت

 

این هم عکسی از شهر مکه در زمانهی قدیم

مشاهده میشود هیج گونه بلندی در اطراف کعبه برای کم نشدن عظمت این بنا ساخته نشده است.

Mecca-1850

 این برج در حال ساخت قرار است در تاریخ 21 دسامبر 2012 در ساعت11:11  دقیقه درست در لحظه ایکه سایه آن روی خانه توحید می افتد افتتاح شود.

اما دلایلی که برای نشان دادن زائد بودن این بنا وجود دارد تا اندازه ای زیاد است که اصلا” نیاز نیست چیزی از معماری بدانید یا آدمی مذهبی ای باشید و رگ غیرتتان بزند بیرون، مثل من که نه چیزی از معماری میدانم . اولا” جدای از تمامی بحث های نظری، اگر بخواهیم صرفا” از دید معمارانه به این برج نگاه کنیم،شاید یک تقلید مضحک از ساعت Big Ben لندن بهترین جمله ای باشد که بتوان گفت. حتی نمیشود گفت این بنا بومی شده ی ساعت Big Ben است! تنها نشانه هایی که شاید بشود از معماری عربستان در آن دید قوس ها و طاق هاییست که ناشیانه در انتهای برج کار گذاشته شده.

Portcullis.house.bigben.arp

همچنین به کلمه الله نگاه کنید جوری نوشته شده که فقط مردم مسلمون گول بزنه به نوع نگارشش دقت کنید الف سر جای خودش نیست 

mec08

دوستان عزیز شما مسئله مهمی را فراموش کرده اید. چرا نماد اصلی فراماسونری چشمی است که در بالاترین نقطه قرار دارد و همه جا را می بیند و برهمه جا احاطه دارد؟ چرا در فیلم ارباب حلقه ها چشم در بالای برج است و همه جا را می بیند؟
نکته مهم اینجاست که آنها تشنه تسلط هستند، خدای آنها (شیطان) آرزوی تسلط و احاطه بر همه دنیا را دارد. ساختمان های انها باید به همه ساختمانهای اطراف مسلط باشد. چرا ابلیسک بنایی عمودی و با ارتفاع زیاد ساخته میشود؟ چرا معماران ماسون این قدر علاقه به ساختن ساختمانهای بلند دارند؟ چرا ساختمان بانک قوامین که (به اسنادی یک ساختمان ماسونی است) مشرف بر مصلای تهران ساخته میشود؟
حال باید جواب اینکه چرا ساختمان هتلهای مکه باید مشرف بر کعبه باشند را دریافته باشید. ملاک ابلیسک بودن یا نبودن این بنا نیست. مهم اشراف کامل بر کعبه و دیده نشدن و کوچک کردن آن است.

شما ماجرای برج جهان نمای اصفهان را می دانید؟ چون از محوطه میدان نقشه جهان این برج دیده میشد ، یونسکو گفته بود این میدان را از فهرست آثار تاریخی حذف می کنیم و دست آخر مجبور شدن چند طبقه بالایی برج رو تخریب کنند.
دوستان احتمال دارد نقشه ی شومی در پس پرده باشد
خدا کند که چنین نباشد......

تصویر دیگر از ماکت این برج

mec04


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ مسیح نظری ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خوش آمدید.نظراتتونم بذارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید به قسمت لینک دوستان بروید.مرسی
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 879
بازدید کل : 152955
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1